KLANTENSERVICE - REPARATIES

Garantievoorwaarden

Alle artikelen van Qoss worden met zorg ontworpen en voor jou geproduceerd. Wij stellen hoge kwaliteitseisen aan het productieproces en doen ons uiterste best om het kwaliteitsniveau continue te waarborgen. Desondanks kan het zijn dat er onverhoopt een product tussen zit dat niet aan deze eisen blijkt te voldoen. Gebruik het onderstaande retourformulier om een klacht in te dienen. Doe dit door het formulier te downloaden, in te vullen en per mail naar onze klantenservice te sturen. 

Stuur vervolgens je sieraad samen met de aankoop bon en het uitgeprinte en ingevulde retourformulier naar ons op in een sterke bubbeltjesenvelop.Wij zullen de klacht beoordelen, indien mogelijk repareren en het zo snel mogelijk naar jou terugsturen.

 

Garantietermijn

Op al onze sieraden geldt een garantietermijn van 6 maanden.
(Met uitzondering van het goud, hier zit op de plating een garantie van 3 maanden)

Valt je klacht niet onder de garantie? Mogelijk kunnen we je sieraad wel repareren of herstellen tegen een vergoeding.

 

Uitzonderingen op garantie

Er zijn een aantal gevallen waarin je niet zomaar een beroep op kosteloze reparatie of vervanging kunt doen:

  • Natuurlijke slijtage (vaal worden) van kralen, bedeltjes, leer en metaal.
  • Vlekken veroorzaakt door parfum, haarlak, bodylotion, zweet e.d.
  • Beschadiging door stoten of water.
  • Een sieraad dat door derden is gerepareerd.
  • Extreme aantasting van de oppervlakte door huidzuren.
  • Wij werken met natuurlijke materialen, wat kan leiden tot het verlies van de originele kleur.
  • Al onze sieraden zijn handgemaakt. Er zou een kleine afwijking kunnen ontstaan tussen de foto en jouw item.

           

 

KLANTENSERVICE

Retourformulier NL:E-mail: klantenservice@qoss.nl

Retourformulier NL

Return form EN:E-mail: customerservice@qoss.nl

Return form EN

 

Ons adres is: QOSS Afd. Retouren, De Oude Veiling 70H, 1689 AC Zwaag